web-translators-pl

Re: [gnu-pl] Re: problemy z pc

From: Artur Skura
Subject: Re: [gnu-pl] Re: problemy z pc
Date: Thu, 4 Apr 2002 14:36:02 +0200

On Thu, Apr 04, 2002 at 02:16:23PM +0200, Wojciech Kotwica wrote:
> Artur Skura wrote:
>
> Gapa ze mnie, nie od razu dotarło:

> To coś w rodzaju "nie bądź uparty", czy tak?

Nie, nie chciało mi się myśleć jak to ładnie wpasować ;)
,,Nie bądź Żyd(em)'' =~ ,,Nie bądź skąpy''. ,,Ale Żyd'' =~ ,,Ale
sknera''. Był kiedyś nawet o tym artykuł, bodaj w GW przy okazji
malowania ,,Jude Raus'' w Łodzi. Okazało się, że młodzi ludzie używają
tych wyrażeń bezwiednie; gdyby wiedzieli, że np. rozmówca jest Żydem,
byłoby im b. głupio i nigdy by się w ten sposób nie wyrazili.

Mnie się czasem wyrwie ,,wsiowy'', ,,wieśniacki'' (w sensie -
bylejaki, amatorski)... Dziś bardzo niepolitycznopoprawne.

Pozdrowienia,
Artur
--
http://www.wolneprogramy.org