web-translators-pl

[gnu-pl] Re: problemy z pc

From: Wojciech Kotwica
Subject: [gnu-pl] Re: problemy z pc
Date: Thu, 4 Apr 2002 12:30:53 +0200

Artur Skura wrote:

> Ty Francuzie.
>
> Ty Żydzie.
>
> Ja ,,słyszę'' różnicę ;)
> Tak więc nie bądź Żyd i przyznaj mi rację ;p

Neverrr.
Ja słyszę tylko, że ktoś _usiłuje_ mnie obrazić. Zauważam, że
ktoś mu w głowie namieszał i sądzi, że to wyzwisko. Wk* mnie
jego poglądy, nie słowo "Żyd". Samo "ty Żydzie" nie może być
dla mnie obraźliwe bo gdybym był Żydem, to jak miałbym o sobie
mówić? Polski Izraelczyk?;P  Abraham to chociaż był Hebrajczykiem
i problem z głowy, ale Dawid już nie.

>[...] i pytam się koleżanki - ,,czy to jest Arab'' [...] A ona
> przerażona ,,cii, chcesz oberwać?''.

A mają we francuszczyźnie pejoratywne słowa od Arabów urobione
(jak u nas "cygaństwo")?

> Chyba też wymyślili jakiś objazd dla Araba - Magrebczyk czy coś
> takiego.

Głupie, Maghreb jest od Atlantyku do Syrty. Ciekawe, co zrobią
z Egipcjaninem albo Syryjczykiem.

--
HQ