Re: [Serbiangnome-lista] Jos prevoda...

From: Urke MMI
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Jos prevoda...
Date: Sun, 4 May 2003 18:47:58 +0200

Autor: "Veljko M. Stanojevic" <address@hidden> [VMS]
MsgID: address@hidden
Datum: Sun, 04 May 2003 16:11:14 +0200

VMS>  ,,naziv (ime) domaćina''  - meni zvuči
VMS>  dobro, kao i Danilov predlog ,,ime
VMS> računara'', međusobno nisu isključivi,
VMS> te smatram da se mogu ravnopravno
VMS> upotrebljavati.
[.:: snip ::.]

Dakle:

hostname:naziv domaćina
hostname:ime domaćina
hostname:ime računara
server:server
port:ulaz
port:vrata
toolkit:grupa alata
toolkit:
XFree86:IksFri86
CD:CD
CD:Ce-De
multiple matches:više poklapanja
multiple matches:više rezultata
e-mail:e-pošta
e-mail:e-poruka
item:stavka

P.S. I ja ponovo molim da mi neko baci na mail najsvežije izdanje baze reči
u rečniku, pošto kod mene program puca iz nekog razloga i ne osvežava bazu.
Hvala unapred.

--
  URKE MMI :: address@hidden :: www.urke.on.to :: ICQ UIN 10479486
 Registered Linux User 280650 [counter.li.org] :: SLACKWARE LINUX