Re: [Serbiangnome-lista] Ideja za novi =?utf-8?q?vid =E2=80=9Eodobravanj

From: Slobo
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Ideja za novi =?utf-8?q?vid =E2=80=9Eodobravanja=E2=80=9C?=
Date: Thu, 1 May 2003 08:04:27 +0200

On Tuesday 29 April 2003 10:35 pm, Danilo Segan wrote:
> U cilju što veće liberalizacije naše privre.... eeer... našeg prevoda,
> smislio sam bolji način za odobravanje prevoda.
>
> Trenutno se prevodi po „završavanju“ šalju na odobravanje jedinom
> upravniku (to sam ja), i ukoliko sam ja lenj (ili nisam tu), onda sve
> mora da stoji.

Предлажем да се одобравање привремено укине. Погледај поруку "Да ли је ово
грешка у програму..."
Чему заправо одобравање у овој фази?

Одобравање "активирај" када будеш "паковао" преводе за 2.4 издање у смислу да
се преводиоцима/или онима што одржавају превод, преводи враћају у случају да
их нису ускладили или у случају да нису исправили грешке које су пријављене у
вези њихових превода на страници са грешкама. Погледај молим те предлог за
страницу за пријаву грешака.

> Na ovaj način u svakom trenutku su aktivni prevodioci oni koji donose
> odluke, i ne može se desiti da ja recimo zaboravim da postavim novog
> upravnika, i da zbog toga prevod stane.

Свака част.

> Naravno, ovo neću još uvek implementirati (još uvek sam ja zainteresovan
> za prevod),
Било би паметно,корисно и лепо да изведеш све ово барем до 2.4. ( то је
септембар, можда чак и раније јер знамо да је верзија 2.2 изашла месец дана
пре предвиђеног рока ( мркоњић их је вероватно тукао или им је барем седео на
глави ;)))

> Živeli,
> Danilo

Живели