interopcast-general

Re: [Interopcast-general] Hello world !

From: Pierre Amadio
Subject: Re: [Interopcast-general] Hello world !
Date: Sat, 8 Feb 2003 19:05:54 +0100

Hop

J'avais commencé en anglais favorisant le + grand nombre et par ce que
radio france ne m'apparait pas comme une priorité vu l'impression que
j'ai qu'ils nont pas spécialement envie qu'on mette le nez dans leur
affaires.

A ce propos, on se fixe une date pour leur demander des nouvelles ?

I started in english for targeting the most users as possible and
because radio france collaboration does not look a priority to me as i
feel like they did not show any sign telling they would be pleased to
work in collaboration with us.

By the way, what about deciding a date to ask them how are they doing
with the tests ?