gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] Patch för PHP 4.3 samt underprojekt

From: Aron Boström
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Patch för PHP 4.3 samt underprojekt
Date: Tue, 22 Jul 2003 20:34:12 +0200

On Sunday 20 July 2003 21:01, Patrik Wallstrom wrote:
> Det har nog inte hänt nåt alls. Finns det någon stabil Wiki att bygga in?

Eftersom jag är i behov av en wiki som passar in så har jag vidtagit åtgärder:

AB Nimm på sf.net (SF-namn: abnimm) kanske är något när det svalnat av lite,
det rör sig väldigt fort frammåt. Ska bli fullt instickbar i Gnuheter. Släppt
under GPL.

Än så länge är det väldigt rudimentärt men jag tror det är rätt enkelt att få
det användbart.

--
.Aron