gnuheter-dev

[Gnuheter-dev] Patch för PHP 4.3 samt underprojekt

From: Aron Boström
Subject: [Gnuheter-dev] Patch för PHP 4.3 samt underprojekt
Date: Sun, 20 Jul 2003 18:11:26 +0200

Hej, tycker kodbasen har svalnat rejält, får man göra något åt.

Har tillfälligt slarvat bort mina möjligheter att komma åt CVS, kan bara
använda anonym CVS-tillgång. :-(

mainfile.php är bruten sedan PHP 4.3, här kommer en patch som städar upp det.
Jag har ingen möjlighet att testa om det fortfarande funkar för PHP < 4.3

Det enda är att LC_TIME (LC_* överhuvudtaget) inte får skickas som strängar
utan måste skickas som konstanter i de anrop som görs på två ställen.

Hur har det gått med det där Wiki-insticket i Gnuheter? Är det värt att vänta
på eller ska man skriva ihop ett eget?

Undrar dessutom vilket som har högst prioritet, att ändra till den nya
konfigurationen, bygga om statistiken eller slå ihop de båda
användartabellerna.

--
.Aron