mozilla-nl-users

Re: [Mozilla-nl-users] Eén e-mail adres met meer mensen delen

From: Aurelus
Subject: Re: [Mozilla-nl-users] Eén e-mail adres met meer mensen delen
Date: Thu, 20 Nov 2003 22:01:39 +0000

On Thu, 20 Nov 2003 22:30:33 +0100, "Martijn Ras
Martijn.Ras-at-Cable4U.nl |mozilla/translation|"
<address@hidden> said:
> Ik zou absoluut voor accounts van een van de gratis emailproviders gaan.
>
> Een andere optie is om alle accounts zo in te stellen ze vanuit de
> zelfde map werken. Hiervoor moet je wel verschrikkelijk lastige en
> bovenal niet gedocumenteerde voodoo uithalen in de instellingen.
> Mocht je hiertoe toch over willen gaan, neem dan even contact met mij op.

Hé, die laatste optie is precies wat ik beschrijf :-)
Maar ik ben het met je eens (het kán, maar losse accounts kost niets,
en is veel makkelijker).

Regards,
Aurelus                      B0EE26D3C2B890D9F4AE6E3F31C469D513FFD236