mozilla-nl-users

RE: [Mozilla-nl-users] E�n e-mail adres met meer mensen delen

From: address@hidden
Subject: RE: [Mozilla-nl-users] Eén e-mail adres met meer mensen delen
Date: Thu, 20 Nov 2003 07:19:47 -0500

Ga naar www.softhome.net en registreer per persoon een gratis
pop3-accountje (je kunt de smtp van je provider blijven gebruiken). Je hebt
dan niet veel datatraffic (10 MB/maand ofzo) en kunt slechts zes keer per
uur je mail checken, maar als je niet te veel attachments verstuurt en
binnenkrijgt en niet bij onfatsoenlijk drukke mailinglists zit werkt het
allemaal prima.

Bart