mozilla-nl-users

RE: [Mozilla-nl-users] Eén e-mail adres met meer mensen delen

From: Aurelus
Subject: RE: [Mozilla-nl-users] Eén e-mail adres met meer mensen delen
Date: Thu, 20 Nov 2003 18:39:18 +0000

On Thu, 20 Nov 2003 07:19:47 -0500, "kuik-at-alwaysaccess.nl
kuik-at-alwaysaccess.nl |mozilla/translation|"
<address@hidden> said:
> Ga naar www.softhome.net en registreer per persoon een gratis
> pop3-accountje (je kunt de smtp van je provider blijven gebruiken). Je
> hebt
> dan niet veel datatraffic (10 MB/maand ofzo) en kunt slechts zes keer per
> uur je mail checken, maar als je niet te veel attachments verstuurt en
> binnenkrijgt en niet bij onfatsoenlijk drukke mailinglists zit werkt het
> allemaal prima.

Ik zou ook aanraden om verschillende e-mail accounts te gebruiken, alleen
dan via fastmail.fm. Dat is ook gratis, maar dan heb je IMAP met verder
ook veel betere voorwaarden. Er zit ook (heel goede) webmail bij.

Om het op te lossen zonder meerdere accounts te hebben, zou je kunnen
proberen om eerst alles voor iedereen op precies dezelfde manier in te
stellen en de berichten op de server te laten (wat op zich werkt), en
dan in alle profielen behalve een de map waar e-mail in wordt opgeslagen
te veranderen (naar de map die in het ongewijzigde profiel staat).
Het lijkt me dat dit zou moeten werken, maar ik zou in ieder geval een
backup maken..

Regards,
Aurelus                      B0EE26D3C2B890D9F4AE6E3F31C469D513FFD236