mozilla-nl-users

Re: [Mozilla-nl-users] Eén e-mail adres m et meer mensen delen

From: Martijn Ras
Subject: Re: [Mozilla-nl-users] Eén e-mail adres m et meer mensen delen
Date: Thu, 20 Nov 2003 22:30:33 +0100

Ik zou absoluut voor accounts van een van de gratis emailproviders gaan.

Een andere optie is om alle accounts zo in te stellen ze vanuit de zelfde map werken. Hiervoor moet je wel verschrikkelijk lastige en bovenal niet gedocumenteerde voodoo uithalen in de instellingen.
Mocht je hiertoe toch over willen gaan, neem dan even contact met mij op.

Mazzel,

Martijn.