[Serbiangnome-lista] Pozdrav

From: Pedja
Subject: [Serbiangnome-lista] Pozdrav
Date: 06 May 2003 15:42:39 +1000

Zdravo narode,

Ja sam novi na ovoj listi i zelio bih da pozdravim sve koji su ukljucenu
u GNOM(E) prevod na srpski.
Posto bih i sam zelio da se uljucim u prevod ovom prilikom bih molio za
malu pomoc. Naime, slijedeci uputsva na http://prevod.org/uvod/gvim/
nisam uspio da vidim ranije prevedeni tekst na cirilici. A ne mogu ni
sam da kucam cirilicna slova. Da li sam nesto pogresno uradio? Izgleda
da nesto nije u redu sa fontovima ili tastaturom.
Cesljajuci "web" i Linux dokumentaciju nasao sam neke izgleda zastarjele
informacije koje traze upotrebu ISO-8859-2 latinicnih fontova i
tretiraju -sr- kao latinicu.To mi ne izgleda narocito korisno.
Bio bih zahvalan ako mozete da me uputite kako da se najbrze ukljucim u
ovaj prevod. Ja volim "VI" stil, ali ako je "EMAX" bolji, prilagodicu
se.

Pozdrav

Pedja