web-translators-pl

RE: [gnu-pl] Radku, gdybys mial chwile... (Manifest - poprawki)

From: Radek Moszczyński
Subject: RE: [gnu-pl] Radku, gdybys mial chwile... (Manifest - poprawki)
Date: Mon, 26 Jan 2004 19:25:57 +0100

g] On Behalf Of Wojciech Kotwica
> Sent: Monday, January 26, 2004 5:49 PM
> To: GNU Web pages translation team (Polish)
> Subject: [gnu-pl] Radku, gdybys mial chwile... (Manifest - poprawki)
>
> Do Manifestu GNU został dodany kolejny przypis. Czy
> zechciałbyś go także przetłumaczyć?

Oczywiście, być może zrobię to jeszcze dzisiaj. Przy okazji jeszcze raz
przepraszam za opóźnienia z moim obecnym tłumaczeniem--sesja już praktycznie
z głowy, właśnie posłałem tekst dla pewnej organizacji non-profit, dla
której też tłuamczę i od jutra biorę się za Stallmana.

Pozdrawiam --

   -- Radek Moszczyński