web-translators-pl

RE: [gnu-pl] priesthood of technology - alternative take

From: Radek Moszczyński
Subject: RE: [gnu-pl] priesthood of technology - alternative take
Date: Mon, 5 Jan 2004 17:11:59 +0100

> "Priesthood of technology"

Skoro jest to zamknięta grupa "kapłanów", to może "kasta technokratów"? Nie
znam całego kontekstu, więc nie wiem, czy na pewno pasuje.

Przy okazji chciałbym zgłosić jeszcze jedną poprawkę do Manifestu: ciąg
"skompilował się" zamienić na "skompilował sam siebie".

Moje tłumaczenie tekstu o prawach autorskich rodzi się w bólach, bo sesja
tuż tuż i trzeba pisać prace semestralne. Podejrzewam, że potrwa to jeszcze
około dwóch tygodni.

Pozdrawiam --

   -- Radek