web-translators-pl

[gnu-pl] copyleft.art.pl

From: minus
Subject: [gnu-pl] copyleft.art.pl
Date: Tue, 21 Oct 2003 22:52:22 -0000

Czesc

Nazywam sie Jaroslaw Lipszyc (vel rekrutacja). Jestem jednym z administratorow serwera copyleft.art.pl, witryny poswieconej wolnym licencjom i propagowaniem ich w Polsce w srodowiskach akademickich, artystycznych i... kazdych innych. Powstaje ona powoli i w bolach, ale wiadomo, nie od razu Krakow...
Na razie jestesmy grupa entuzjastow, ktorych zarowno wiedza jak i umiejetnosci sa niewielkie, mamy jednak pewien zasob doswiadczen i jestesmy pewni, ze w koncu dopniemy swego. Mamy nadzieje nawiazac z Wami wspolprace, zarowno przy tlumaczeniach,  jak i innych kwestiach zwiazanych z wolnymi licencjami. Zachecam przy tym do zapisania sie na forum i wziecia udzialu w innych pracach.
Na razie zajalem sie powolnym tlumaczeniem osobiscie mnie interesujacego (w tym tkwi chyba klucz do sukcesu :-) tekstu "Projekt GNU" RMS. Nawiazalismy tez pierwsze kontakty ze srodowiskiem prawniczym - chcemy szybko doprowadzic do przetlumaczenia i sprawdzenia pod wzgledem zgodnosci z polskim prawem podstawowych licencji typu copyleft.
pozdrawiam serdecznie

rekrutacja