mozilla-nl-dev

Re: [Mozilla-nl-dev] Talen vr webpagina's: meer dan enkel nl-NL?

From: Aurelus
Subject: Re: [Mozilla-nl-dev] Talen vr webpagina's: meer dan enkel nl-NL?
Date: 9 Apr 2003 19:40:43 -0000

On Wed, 09 Apr 2003 21:08:34 +0200
Kris Steenhaut <address@hidden> wrote:

> Dat mag je wel zeggen, ja.

Ok ;-). Het zou wel mijn voorkeur zijn.

> Ik meen overigens te weten dat een omgevingsvariable nl-be niet bestaat, en
> als het al zou bestaan dan heeft het absoluut geen zin meer. Tegenwoordig is
> overal de euro in voege, weet je wel? :-)

nl-BE is de officiƫle locale voor de combinatie Nederlands(taal)-Belgiƫ(land),
en het leek me wel zinnig om die ook op te nemen. In de praktijk is het
misschien niet zinnig, omdat websites die locale misschien niet gebruiken.

p.s.: Mijn vorige mailtje kwam blijkbaar niet door.

--
Regards,
Aurelus (atmmdotst)          B0EE26D3C2B890D9F4AE6E3F31C469D513FFD236