mozilla-nl-dev

[Mozilla-nl-dev] Talen vr webpagina's: meer dan enkel nl-NL?

From: Mattias Campe
Subject: [Mozilla-nl-dev] Talen vr webpagina's: meer dan enkel nl-NL?
Date: Wed, 09 Apr 2003 11:44:36 +0200

Hoi,

In Bewerken > Voorkeuren > Navigator > Talen kun je de volgorde van je voorkeur van talen instellen. Zelf heb ik echter al het probleem gehad dat ik bij een website kwam die enkel een duitse en een engelstalige versie had, waardoor de navigatie onmogelijk werd (bij iedere verdere stap moest ik zelf kiezen tss de duitse of engelstalige, maar de waarden die ik ingevuld had in de formulieren werden zo vergeten).

Om een lang verhaal kort te maken, zou het niet goed zijn om daar de volgende volgorde in te plaatsen:
[nl]
[nl-NL] (zoals die nu ingevuld staat)
[nl-be]
[en]

Of mss kan dit ingekort worden tot:
[nl]
[en]

Of mss, wat uitgebreider (mijn buurlanden in rekening brengende):
[nl]
[en]
[fr]
[de]

mvg
Mattias Campe,
aan het uitkijken vr de finale versie van 1.3 :)

PS Ik ben niet ingeschreven op deze ml, gelieve me te CC'en bij opmerkingen ed., dank bij voorbaat