gug-bg-herd

Re: Търси се пощенски к лиент

From: Ivaylo Valkov
Subject: Re: Търси се пощенски к лиент
Date: Tue, 27 Jul 2010 21:40:59 +0300

On 26.07.2010 20:25, Yavor Doganov wrote:
Ивайло Вълков wrote:
Wanderlust [...]
(setq elmo-imap4-use-modified-utf7 t)

не върши работа, така ли? Ако ти се занимава, докладвай грешка.

Докато бях на Debian, не (изключително странно). Сега изпробвах на Trisqiel и всичко е наред. Няма повод за докладване на грешки.

На работа (Dovecot) със сигурност имам папки на български, в UTF8,
така че все още не разбирам за какво ти е необходимо това?

Ако клиентът (а вероятно и сървъра) поддържа кирилица в папките, чрез друго кодиране, не ми трябва. Чел съм, че измененото UTF7 кодиране е начинът. Възможно е нащата да са се променили. Предполагам клиентите просто обръщат от UTF8 до UTF7 и обратно, когато се правят заявки към сървъра. Аз както го разбирам, ако клиента не поддържа това кодиране, ще виждам низове в „суров“ вид (както ми се е случвало). На сървъра папктите би трябвало да се пазят в изменено UTF7 кодиране.