gug-bg-herd

Търси се пощенски кли ент

From: Ivaylo Valkov
Subject: Търси се пощенски кли ент
Date: Sun, 25 Jul 2010 23:09:11 +0300

От доста време съм се решил да си сменя пощенския клиент от
Thunderbird/Icedove на нещо друго, но все не стигам до това. Основният
проблем са ресурсите, които използва. В последно време имам
затруднения с автоматичното уведомяване за нови писма в някои
папки.Случва се да не прочета нещо навреме,но вече започва да става
нетърпимо.

Та, търся си пощенски клиент. Имам следните изисквания:

    * да има нужда от колкото се може по-малко ресурси
    * с по-голям приоритет са програми за терминал
    * може би с още по-голям приоритет, нещо за Emacs (отдавна ме
      сърбят ръцете ;))
    * да поддържа IMAP(задължително)
    * да може да показва папките от IMAP в дървовидна структура
    * да поддържа изменено UTF7 кодиране за имената на папките

Мисля, че това е всичко.

През годините съм използвал Evolution, Sylpheed-Claws (май вече Claws
mail), Sylpheed и Kmail. И отпадат като вариант. От графичните друго
май не остана, като се замисля.

Някой може ли да препоръча нещо? Ако от нещо не сте доволни в клиента,
също може да е добре дошло.