gug-bg-herd

Re: Помощ при миграция libmpcdec3 -> libmpcdec6

From: Yavor Doganov
Subject: Re: Помощ при миграция libmpcdec3 -> libmpcdec6
Date: Fri, 15 May 2009 01:40:52 +0300

At Wed, 22 Apr 2009 14:14:21 +0300,
Явор Доганов wrote:
> В опит да разреша #476381 [1] измъдрих приложената кръпка.  Изглежда
> обаче в опит да опростя нещата съм оплескал финалния резултат.

Не мога да спя направо, не ми дава мира...

> * Отварям директно файла с fopen, и изобщо не ползвам специалните
>   функции за инициализиране на структурата mpc_reader в
>   CNSFileHandle.m.  Доколкото разбирам от кода на библиотеката [2],
>   `mpc_reader_init_stdio_stream' прави точно това.

Пробвах и със собствен mpc_reader (инициализиран чрез NSFileHandle и
MPCReaderNew, както в оригиналния код), като промених имплементацията
на функциите да приемат аргумент от тип mpc_reader сместо void.
Абсолютно същия резултат:

> Cynthiune.app работи с моята кръпка, но не можеш да превърташ песента
> напред/назад.

Като упражнение и с цел да разбера какво точно става набързо се опитах
да преработя и приставката на cmus [1], за същата миграция (прилагам
кръпката).  Случва се абсолютно същото -- и двете песни се
възпроизвеждат, но не мога да превъртам напред/назад.  Това е
съществена функционалност за една такава програма.

Компилирах gst-plugins-bad с libmpcdec6 за да пробвам Totem -- работи
си безупречно.  Къде бъркам?

[1] http://bugs.debian.org/476382