gug-bg-herd

Re: Помощ при миграция l ibmpcdec3 -> libmpcdec6

From: Ivaylo Valkov
Subject: Re: Помощ при миграция l ibmpcdec3 -> libmpcdec6
Date: Tue, 19 May 2009 20:29:46 +0300

На 19.05.2009 20:11, Yavor Doganov написа:
Нещо не е наред с тази функция, струва ми се.

Нищо ѝ няма на функцията, разбира се.  След доста часове малоумни
разходки напред/назад с най-добрия приятел на човека (GDB) разбрах
какво става.  В mpc_read декодиращия цикъл трябва да е в `while'.

Тъкмо се гласях да гледам с gdb какво се става. :)

 Ще гледам да оправя moc и останалите от списъка за
миграцията.
Ако и там се случва нещо странно, пиши. Може пак да ми се
набие на очи някоя дреболия.