gug-bg-herd

Re: SaaS Въпрос

From: Yavor Doganov
Subject: Re: SaaS Въпрос
Date: Fri, 15 May 2009 01:48:40 +0300

At Tue, 28 Apr 2009 00:12:52 +0300,
Антон Кацаров wrote:
> Та проблема ми е че все още не мога да разбера как да го примам. Като
> „софтуер като услуга“ или услуга от тип сървър-клиент, като jabber
> например.

Не знам какво точно представлява и какъв е механизма за обмен и
обработка на данните -- нямам представа какво представлява това
изобщо.  Имам смътен спомен, че именно заради неща като Twitter (нали
identi.ca е свободния му вариант?) и Savane набъбна идеята за AGPL.

Това може би ще помогне, ако си наясно с техническите подробности на
тази платформа:

http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html#AGPLv3ServerAsUser