sysvinit-devel

[sysvinit-devel] Reduceri uimitoare la tricotaje!

From: Maxine - Haine si accesorii pentru femei
Subject: [sysvinit-devel] Reduceri uimitoare la tricotaje!
Date: Mon, 17 Sep 2012 17:37:47 +0000

Acceseaza versiunea online.
Maxine este acum pe Facebook! Apasa Like si stai in legatura cu noi.
Maxine iti ofera posibilitatea de a rezerva produsele dorite timp de doua saptamani. Comanzi acum, platesti cand ai bani.

Reduceri uimitoare la tricotaje !

Chiar daca soarele inca ne mai rasfata cu zile calde ca vara, toamna a venit si e timpul sa scoti din dulap tinutele pentru zile mai reci.

Pana la sfarsitul lunii Maxine iti ofera preturi reduse masiv la tricotaje si rochii tricotate. Acum e momentul sa-ti imbogatesti garderoba de toamna cu bluze, pulovere, jachete si rochii tricotate la preturi foarte avantajoase.

Vezi toate Reducerile
Vezi toate Reducerile

Ti-am trimis acest email pentru ca ne-am gandit ca ti-ar placea sa afli despre cele mai noi produse si oferte de la Maxine.
Daca nu mai doresti sa primesti noutati de la noi te poti dezabona aici.
Remove me from your database.

$1