Re: [Serbiangnome-lista] ГНУ и Линукс — како писати?

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] ГНУ и Линукс — како писати?
Date: Wed, 25 Feb 2004 19:09:03 +0100

Milos Rancic <address@hidden> написа:

> [...]
> mogucnost da besplatno, bez ikakvih obaveza i bez nekih posebnih
> ogranicenja na nekom od cvorista na Internetu mogu hostovati stagod je
> potrebno za ove i slicne stvari). Mislim da bi nam tako neki softver
> omogucio da se vise ne bakcemo meta stvarima, vec da radimo iskljucivo
> na onome cemu je namena i Prevoda i ostalih srodnih sajtova. Mislim da
> bi bilo vrlo korisno uraditi odredjene stvari: (1) Svako zainteresovan
> bi mogao napraviti plan rada iz svog domena; (2) sastanemo se i
> razgovaramo o tome; (3) efikasno i povezano se bavimo sadrzajem a ne

Погледај и http://nasepismo.net/ — Вики намењен питањима српског
језика.  Сигуран сам да се нико не би бунио да ту додаш и оно што ти
желиш.

> Hocu reci da mi je potpuno jasno sta ti znaci zahtev tipa "ja bih ovo na
> Prevodu" -- bar nekoliko casova rada. A sada je moguce da to ne bude
> vise tako zahtevno. Mislim da je bolje resenje postaviti Wiki, pa ga ti
> odrzavas mesto Recnika i vodis racuna uglavnom o upravljanju sajtom, a
> ne uglavnom o programiranju sajta.

Речник је већ сада функционалан, и као сваки производ са тачно
одређеном наменом, боље обавља задатак него што би то Вики опште
намене могао да уради.

Бар, такав је мој утисак.  Остали су слободни да се сложе или не.

> Baci wiki.prevod.org kao poddomen na DNS brontosaurus.millosh.org i
> mussaurus.millosh.org (ili na IP adrese 213.184.105.66 i
> 213.184.105.67), mada je potpuno dovoljno da vezes samo ime sa IP
> adresom 213.184.105.66.

Ок, урађено, изволи па ради су тим шта ти је воља ;)

Све најбоље,
Данило