Re: [Serbiangnome-lista] gconf prevod

From: Goran Rakić
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] gconf prevod
Date: Wed, 4 Feb 2004 00:41:29 +0100

> Прво, већи труд преводилаца уопште није споран (забога, ево ја све у шест
> додајем своје инфлексије :), али ми овде не преводимо Харија Потера, па да
> се све завршава на нашем труду. Свако повећање труда који ми улажемо у
> видљиви део превода води потенцијалним грешкама (Горан, и сам преводилац,
> је осетио потребу да упита о чему се ради) и каснијем повећању труда који
> морају да уложе _корисници_, а то води слабијој усвојености превода.

Verujem da neće dolaziti do problema pri korišćenju jer će se pojavljivati
srodniji pojam kategorija, koji je tačniji kada se odnosi na skupove
podešavanja u gconf stablu. Kada se konkretno misli na direktorijum, taj
pojam će i biti korišćen.

Ja pak sada ne mogu da izazovem greške i same poruke o njima koje se u prevodu
koriste, a source gconf-a nemam tako da nisam mogao da sa odredim o čemu se u
pojedinom slučaju radi i da li je prevod valjan.

Poslušaću Danila i sumnjive poruke proslediti njemu kako bismo ih proverili.

Pozdrav,
Goran