serbiangnome-lista

Re: [Serbiangnome-lista] instalacija recnika....

From: Goran Rakić
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] instalacija recnika....
Date: Tue, 11 Nov 2003 16:27:15 +0100

Dana utorak 11. novembar 2003. 02:34, Filip je napisao/la:
> imam veeeeliki problem...
>
> imam instaliram mandrake 9.1, recnik sam skinuo sa sajta, ali nikako ne
> mogu da ga instaliram, a linux mi je instaliran sa svim opcijama... nece da
> mi ga kompajlira...
>
> da li postoji rpm paket sa recnikom, ili recnik za windows, pa da mogu da
> ga koristim makar i iz windowsa??

Paket za windows bi mogao da se napravi posto je program trazi SQLite, MySQL
lib i GTK, ali priznaces nije bas prakticno ohrabrivati nekog da prevodi
nesto sto ne koristi ;)

Ono sto ti verovatno fali, jeste SQLite biblioteka (ili mozda nemas mysqllib).
Kako configure skripta ne odradjuje posao najbolje u ovakvim situacijama, a
ja sam obustavio rad na recniku dok god se ne vidi sta ce se raditi sa OSNY?!
recnikom (danilo???) to ti ostaje da rucno instaliras mysql i njegovu
biblioteku (devel paket u Mandrake-u), SQLite koji mozes da nadjes preko
google-a, i GTK koji verovatno imas.

Pozdrav,
Goran