[Serbiangnome-lista] Гнумерик

From: Slobo
Subject: [Serbiangnome-lista] Гнумерик
Date: Sun, 7 Sep 2003 17:13:57 +0200

Поздрављам све преводиоце!

На жалост нисам успео, како сам мислио,  да у потпуности преведем Гнумерик.
Статистика каже да је остало нешто више од 800 низова (заједно непреведених и
нејасних). Проблеми које имам су:

1. превод страних валута (више од 100 низова где има приличан број егзотичних
имена нпр.
#: src/formats.c:478
msgid "Tonga, Pa'anga"   :))))

--> Овде ми треба помоћ
Топлице, где си проналазио оне спискове назива држава и да ли си пронашао
преводе за боје?
Данило, исто питање за градове у Еволуцији?

2. једноставно сада немам времена да преведем око 500 описа функција.
--> Поново сам преузео превод тако да ово очекујте наредних недеља.

3. остало (око 200 низова) представља статистичке појмове које не знам да
квалитетно преведем.
--> Овде ми треба помоћ.

Пуно поздрава, Слобо
address@hidden