serbiangnome-lista

Re: [Serbiangnome-lista] Gnumeric 1.1.20 i kada stize 1.2 (ili 2.0); Gim

From: Slobo
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Gnumeric 1.1.20 i kada stize 1.2 (ili 2.0); Gimp2, AbiWord2
Date: Tue, 26 Aug 2003 18:10:36 +0200

> Ovo je najbolja prilika da se prevod dopuni i dovede do kraja, pa ako
> je potrebna neka pomoc, slobodno se javite.
>
> U svakom slucaju, nema potrebe da se zuri, posto imate jos oko 10 dana
> da prevod posaljete (mada, kao i uvek, sto pre stigne prevod, to bolje).

Video sam objavu i u skladu sa tim Gnumeric ce biti gotov za nekoliko dana.
Inace nisam znao da je neko nekad radio prevod za abiword1. I abiword2 ce
izaci paralelno sa gnumericom - tih dana i bice sjajno videti kombinaciju
abiword+gnumeric na srpskom! Poslednja verzija koliko znam je abiword 1.99.4

> Usput, cini mi se da sam sve osnovne Gnomove module uskladio sa
> "odlukom" o izboru reci, kao i neke "neosnovne". Danas ili sutra cu
> obezbediti i osvezene prevode na prevod.org.

Vidim da je ovde najpotrebniji nekakav "roadmap" kako bi se uspesno zavrsio
prevod gnoma. Bilo bi i lepo da dopunis i uputstvo za prevodioce jer su se
mnoga pravila i resenja obrazovala na ovoj listi u poslednja dva meseca.

Puno pozdrava, Slobo