Re: Reseno (Re: [Serbiangnome-lista] Gnumeric, isprobavanje prevoda)

From: Danilo Segan
Subject: Re: Reseno (Re: [Serbiangnome-lista] Gnumeric, isprobavanje prevoda)
Date: Sun, 17 Aug 2003 20:57:51 +0200

недељa, 17. август 2003. 17:50:05 CEST — Slobo написа:

Preuzeo sam gnumeric iz CVS-a. Kako da ga prevedem?

Samo "./autogen.sh --svi-configure-parametri" -- on ce prepoznati odgovarajuci automake i autoconf (koji mu treba, i to je to).

gnome-autogen.sh se ponekad koristi iz autogen.sh skripte, pa sam se nadao da ce mozda moci da prodje -- ipak, ima par parametara vise.

Znaci, sve sto sada treba da uradis je da pokrenes:
$ cd garnome
$ ./autogen.sh --prefix=/opt/gnome
$ cd schemas && make && su -c "make install"

I to bi trebalo da ti sredi stvar (tako sam ja kompajlirao i nije bilo problema).

Puno pozdrava, Slobo
PS. Izasla je beta1 (2.3.6 dir). Preuzeo sam garnome 0.26.0 "hacking"
verziju pa cu veceras da skidam. Skripta se moze naci u arhivi mailing liste (10.8.> je osvezena) tj. ovde:
http://mail.gnome.org/archives/garnome-list/2003-August/msg00019.html

Nemoj jos da preuzimas, vec sacekaj garnome 0.26.0 koji nije "hacking" -- on ce sadrzati dopunjene i module.

Pitacu kada stize garnome 0.26.0, pa cu da javim.

Ziveli,
Danilo