Re: [Serbiangnome-lista] Gnumeric, isprobavanje prevoda

From: Slobo
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Gnumeric, isprobavanje prevoda
Date: Wed, 13 Aug 2003 14:27:33 +0200

> 2.4:
> msgfmt -cv gnumeric.po -o gnumeric.mo
> 382 translated messages, 3396 untranslated messages.
>
> 2.2:
> msgfmt -cv gnumeric-old.po -o gnumeric.mo
> 1056 translated messages, 1231 fuzzy translations, 1050 untranslated
> messages.

Hajde ovako: posalji mi i gnumeric.po i gnumeric-old.po (address@hidden) i
to cu do sutra da probam da sredim koliko mogu. Onda cemo podeliti posao na
dva dela.

> Posto sam ja u frci sa vremenom, predlazem da podelimo i radimo po pola
> prevod.  Onih 382 poruke su sa kraja datoteke, tako da ti mozes raditi od
> pocetka. Takodje, da li se osecas dovoljno spremnim da prevodis one
> funkcije? Ja mnoge stvari od onoga nisam ucio tako da ne mogu da bas sve
> prevedem a da to ne izgleda smesno.
>
> Pozdrav,
> Goran

Predlazem da u prvom prolazu prevedemo sve osim tih funkcija (opisa funkcija).
Kada to zavrsimo uradicemo i njih . Ima ih 460/2. I bice posla. Posalji mi te
datoteke pa cemo se sutra dogovoriti detaljnije.

Puno pozdrava, Slobo