Re: Prevod Gimpa (bilo Re: [Serbiangnome-lista] apel na ucesnike!)

From: Danilo Segan
Subject: Re: Prevod Gimpa (bilo Re: [Serbiangnome-lista] apel na ucesnike!)
Date: Fri, 11 Jul 2003 20:50:36 +0200

петак, 11. јул 2003. 17:03:44 CEST — Toplica Tanasković написа:
        Evo i ja da se javim iz komšiluka :)
        Sa ortak mi je spremio perl skriptu za konverziju lat->ćir,
stiglo se do -pre4 i ako u narednih dan dva ne otkrijem neku grešku, to će biti i finalna verzija. Pa ćete ga dobiti. Ako smo se mi mučili ne morate i vi.

        Programče vodi računa o tagovima, adresama, URL-ovima, rečima
koje se ne konvertuju... Milina :)

Lepo, lepo. Hvala na obaveštenju, a to slobodno pošalji i sada — što ih više testira, to bolje ;-)

Živeli,
Danilo