glms-hackers

vraagje

From: Rudy Gevaert
Subject: vraagje
Date: Thu, 11 Jul 2002 13:09:16 +0200

ello,

ik vraag mij af hoe we de teksten schrijven:
- schrijven we overal: je
- schrijven we overal: we

bv: als we een cdrom willen mounten dan tik je: mount blabalba
of
als we een cdrom willen mounten dan tikken we: mount blabalba

Tis maar dat ik nu merk dat ik het door mekaar gebruik, en het vergt wat
oefeningen 1 vorm aan te houden (zeker bij het vertalen van teksten).

Ik heb al 81 lijnen met "je" en 41 lijnen met "we".

Wat willen jullie gebruiken?  laat het een beetje rap weten zodat ik het
kan aanpassen.  Voorlopig ga ik verder met "we".  Ik stel dit dan ook
voor :)

Rudy
--
Rudy Gevaert - address@hidden  - http://www.zeus.rug.ac.be
keyserverID=24DC49C6 -  http://www.webworm.org

Assassins!
 - Arturo Toscanini (1867-1957) to his orchestra