www-ca-traductors

Re: [wwwcat-traductors] Traduccià de l'entrevista de la revista BYTE a R

From: Miquel Puigpelat
Subject: Re: [wwwcat-traductors] Traduccià de l'entrevista de la revista BYTE a RMS
Date: Sun, 24 Aug 2008 19:00:05 +0200

Hola, Joan i Àlex. Sí que està a GNU, a l'adreça
http://www.gnu.org/gnu/byte-interview.html

Joan, no hi ha ningú treballant-hi o sigui que el pots traduir. Com diu
l'Àlex, s'ha implementat un sistema nou i ara es fa amb fitxers .PO

Adjunto el fitxer PO corresponent; per qualsevol dubte m'ho dius.

Jo ja fa més d'un any que no faig cap traducció nova. Prou feina he
tingut amb anar actualitzant totes les pàgines que ja estaven traduïdes
amb els successius canvis de disseny. I ara he començat el procés d'anar
col·locant les traduccions existents en fitxers .PO i en tinc per temps,
perquè només en porto set o vuit i hi ha unes cent pàgines traduïdes.

Fins aviat.

Miquel.