web-translators-pl

[gnu-pl] Free Software Song po polsku

From: rekrutacja
Subject: [gnu-pl] Free Software Song po polsku
Date: Mon, 10 May 2004 23:01:25 +0200

Dziś byłem na spotkaniu ze Stallmanem w Sejmie. Oczywiście wygłupiłem sie przed nim niewąsko (z wrażenia, że oto ja i On, tak sobie rozmawiamy gadałem potworne bzdury, ale nic to), a przy okazji rozmowa zeszła na Free Software Song.
http://www.gnu.org/music/free-software-song.html

Nie czekając długo dokonałem tego oto tlumaczenia (a następnie odśpiewałem, ku przerażeniu mojej żony):

Dołączcie do nas, dzielcie się kodem
Będziecie wolni, hakerzy, wolni

Skąpcy zgarną złote góry
To fakt, hakerzy, to prawda szczera