web-translators-pl

[gnu-pl] 20 lat wolnego oprogramowania

From: rekrutacja
Subject: [gnu-pl] 20 lat wolnego oprogramowania
Date: Sun, 18 Jan 2004 04:52:26 +0000

Naszła mnie grypa. Najpierw czułem się bardzo słabo, i mogłem wyłącznie grać w nethacka. Ale teraz już mi lepiej, więc przetłumaczyłem tekst:
http://www.gnu.org/philosophy/use-free-software.html
Tłumaczenie jest dość brudne, usiądę nad nim jeszcze jutro, więc go na razie nie wysyłam - ale informuję, żebyście wiedzieli, co robię. Obiecuję też ukończyć wreszcie tekst "Projekt GNU" - zostało już niewiele. Nie wiem, czy jest uznane praca partiami w przypadku dłuższych tekstów? Jeżeli tak, to wyślę pierwszy odcinek. Jeżeli nie, to od razu całość.
pozdrawiam
rekrutacja