web-translators-pl

[gnu-pl] Strony GNU w repozytorium Savannah

From: Wojciech Kotwica
Subject: [gnu-pl] Strony GNU w repozytorium Savannah
Date: Thu, 15 Jan 2004 07:14:40 +0100

Sergiusz!
Dopytywałem się już nawet u webmastera (sinuhe), który dopiero
co zmieniał stronę główną GNU. Podałem mu wszystko, co miałem
i wg niego jest dobrze. Milutko, tylko że u mnie nie działa.
Możesz sprawdzić, czy uda Ci się chociaż pobrac cokolwiek pobrać
jako anonimowy użytkownik:
  cvs -z3 -d:ext:address@hidden:/webcvs get licenses
Spróbuj, co?
Coś jest chyba nie tak z nazwą modułu/katalogu. Wydaje mi się,
że strony GNU po grudniowym włamie umieścili gdzieś indziej
w repozytorium, ale gdzie???

--
HQ
A, jak myślę, ze panowie