[Serbiangnome-lista] Fwd: [kde-yu] Ćirilica v0.1 address@hidden

From: Danilo Segan
Subject: [Serbiangnome-lista] Fwd: [kde-yu] Ćirilica v0.1 address@hidden
Date: Sun, 20 Jul 2003 13:29:14 +0200

Slavni Gnom prevodioci, i nase kolege iz KDE prevodilackog tima su poceli sa objavljivanjem cirilicnih prevoda.

Za sada je to jos uvek u pocetnoj fazi, pa procitajte Toplicinu poruku o tome, i svakako pogledajte datoteku izostavi.txt i svoje primedbe uputite i na ovu, i na address@hidden listu.

Ziveli,
Danilo
--- Begin Message --- Subject: [kde-yu] Ćirilica v0.1 Date: Sat, 19 Jul 2003 23:46:59 +0200 User-agent: KMail/1.5.1
        Evo ga prvi ćirilični prevod.

        Ovo je rezultat mog testiranja i ovo nije konačna verzija. Arhiva ima
oko
200k i sadrži samo fajlove iz osnovnog direktorijuma. Skinite je i proverite
ima li gluposti, pa mi javite.

        Takođe tu je i fajl izostavi.txt u kome su nabrojane sve reči koje bi
trebalo
ili ne bi trebalo konvertovati. Sa „+“ su označene one koje se konvertuju, a
sa „-“ one koje se ne konvertuju.
        Roske izvini, ali skraćenica KDE mi nekako lepše liči na ćirilici.
        Gramatičke i slovne greške nisu ispravljene, takođe nisu sređeni ni
navodnici
tako da na ovo ne obraćajte pažnju.

        Ćirilični prevod:
http://galeb.etf.bg.ac.yu/~toptan/osnovni_cirilica.tar.bz2
        izostavi.txt: http://galeb.etf.bg.ac.yu/~toptan/izostavi.txt.bz2

        Uf, da ne zaboravim, programče koje sam poslao ne valja, tj. pogrešna
verzija, sutra šaljem ovaj što ja koristim.
--
Pozdrav,
Toplica Tanasković

-