[Serbiangnome-lista] Re: [kde-yu] Gde smo mi :)

From: Danilo Segan
Subject: [Serbiangnome-lista] Re: [kde-yu] Gde smo mi :)
Date: Thu, 17 Jul 2003 18:17:37 +0200

Evo, kako AxeZ lepo primecuje, "konkurencija" (mi smo zapravo "saradnici" :-P) nikad ne spava. Pa, da damo i isto poredjenje za Gnom (ne zelimo nikoga da razocaramo :-).
cetvrtak, 17. jul 2003. 14:32:12 CEST -- Marko Rosic napisa:
Statistike prevedenosti naseg jezika u odnosu na jezike iz okruzenja:

Hungarian (hu)  55956   96.08%
Bulgarian (bg)          35191   60.49%
Slovenian (sl)          32772   56.27%
Bosnian (bs)    28338   48.66%
Serbian (sr)    24143   48.17%
Croatian (hr)   13478   23.69%
Romanian (ro)   16008   31.11%
Macedonian (mk)         3454     7.93%

Ih, Marko, zamenio si mesta Rumunima i Hrvatima ;-)

Vidim da i vi imate problema sa procentima (24 hiljade da bude tako blizu sa 28 hiljada koje imaju Bosanci).

Za Gnom to izgleda ovako:

Serbian (sr)            37934   67.79%
Hungarian (hu)          27722   49.48%
Macedonian (mk)         24807   44.33%
Slovenian (sl)          20310   36.74%
Romanian (ro)           19162   34.34%
Bulgarian (bg)          19144   34.93%
Croatian (hr)            3468    6.33%
Bosnian (bs)              989    1.80%

:-P

Ako nista drugo, ono je bar jasno da je KDE znatno popularniji u "okruzenju", osim u Srbiji ;-)

Napomena: procenti su malo neispravni posto ima nekih problema sa statistikama (neki .POT fajlovi nedostaju, pa ukupan zbir nije uvek isti).

Ziveli,
Danilo