[Serbiangnome-lista] Program za konverziju iz latinice u ćirilicu

From: Toplica Tanasković
Subject: [Serbiangnome-lista] Program za konverziju iz latinice u ćirilicu
Date: Wed, 16 Jul 2003 02:35:16 +0200

Dana sreda 16 jul 2003 01:55, Danilo Segan je napisao/la:

> A mogao bi i meni da pošalješ taj program za „generisanje“, kako smo se
> već dogovorili ;-)

        Izvini, ja zaboravio.

        Daklem program se koristi ovako:

        m.pl izostavi.txt < latinica.po > cirilica.po

        Kako radi:

        Sve reci koje su napisane isto i u msgid i msgstr ne konvertuje nego ih
samo
prepiše i date reči doda u fajl izostavi.txt.

        U izostavi.txt ispred svake reči ima ?, otvoriš taj fajl i pregledaš i
za sve
reči koje treba da se konvertuju staviš + umesto ?, a za one koje ne treba
staviš - (minus), pa ponovo uradiš:
        m.pl izostavi.txt < latinica.po > cirilica.po

        Reči koje se nalaze u izostavi.txt biće obrađivane uvek onako kako je
naznačeno u fajlu. Takođe reči su zajedničke za sve .po fajlove, tako da neće
ponovo nalaziti istu reč u novom .po fajlu ako već postoji u izostavi.txt.

        Jedina mana je što izostavi.txt mora da postoji pre prvog pozivanja.
jedno cp /dev/null izostavi.txt radi posao, jes malo bezveze, ali to se ionako
radi samo jednom.

        Tako, ajde sad probajte, testirajte, javite...

> Usput, drago mi je da vidim da sve brže napredujete.

        Kad smo već kod toga, gde može da se vidi vaša statistika? Kad odem na
internacionalizaciju preko matičnog sajta, on mi da neke gluposti, tačnije
tamo ima samo oko deset hiljada poruka.
--
Pozdrav,
Toplica Tanasković