gug-bg-herd

Re: Проблем с aspell-bg/bgoffice

From: Yavor Doganov
Subject: Re: Проблем с aspell-bg/bgoffice
Date: Wed, 21 Jul 2010 19:09:01 +0300

Ивайло Вълков wrote:

> Надявам се, че не съм отрязал нещо. Уж всичко беше записано с конвейер.

Не си.

> Не само, засяга и производните дистрибуции.

Да, това се подразбира.

> Не знам как е при gNewSense. Там има ли нестабилна версия?

Има нестабилна версия (MetaD), която е базирана на Дебиан и няма да
има поддържана миграция към нея.

> Струва ми се проблемът като цяло е при преминаване към друга версията на
> пакета.

Не, по-фундаментален е.

> Ще прегледам в близките дни по-подробно преди да подам доклад за
> грешка.

BTW, аз тъкмо го направих, но още не съм получил потвърждение от BTS.
Ако научиш нещо, пиши до <номер>@bugs.debian.org.

> Много е вероятно да пиша пак,

Пиши, разбира се, нали този списък е за такива неща все пак :-).