gug-bg-herd

Re: Заместител на libmp4v2?

From: Dimitur Kirov
Subject: Re: Заместител на libmp4v2?
Date: Fri, 13 Mar 2009 16:15:35 +0000

Yavor Doganov <address@hidden> wrote:

> Хм, този файл е нещо друго и може би старо.  Версията на ffmpeg в
> Дебиан е от 3 март 2009 г. и там не ми се струва да има такова нещо.
да, трудно мога да намеря кода на този файл качен на html

На моят компютър има ffmpeg-0.4.9_p20090201 от 12.03.2009
значи трябва да е почти същият като при debian.

Според swscale-example.c всеки контекст заделен с sws_getContext трябва
да се изчисти с sws_freeContext.
Грешката е преди всичко в именуването на функциите. get/free е
объркващо, трябвало е да бъде new/free или create/destroy, но както
казваш - това няма значение.

> Проверих и в някои други пакети (blender, paraview) -- там също не
> чистят с av_free.
Ако blender и paraview не го правят (дори и с sws_freeContext), можем да
им докладваме за потенциален memleak. Обещавам да проверя при тях