gug-bg-herd

Re: Заместител на libmp4v2?

From: Yavor Doganov
Subject: Re: Заместител на libmp4v2?
Date: Fri, 13 Mar 2009 16:02:01 +0200

В 15:34 +0000 на 13.03.2009 (пт), Dimitur Kirov написа:
> +static struct SwsContext *img_convert_ctx;
> тази променлива се ползва само във функцията ffmpegConvertCurrentFrame
> значи спокойно може да е локална за дадената функция.

Да, разбира се.  Съмнявах се дали този "контекст" трябва да се определя
в тази функция или в някоя друга и експериментирах, като съм забравил да
преместя след това.  Като цяло според мен тази функционалност изобщо не
работи в Lynkeos (дори и преди моята интервенция).

> според кодът на swscale [1]
> sws_getContext заделя динамично памет за върнатия резултат,
> използвайки собствен алокатор av_malloc(...)

Хм, този файл е нещо друго и може би старо.  Версията на ffmpeg в Дебиан
е от 3 март 2009 г. и там не ми се струва да има такова нещо.  Проверих
и в някои други пакети (blender, paraview) -- там също не чистят с
av_free.

Както и да е, този код е мъртъв и всичко това е пренаписано на
Objective-C в Lynkeos 2.x.  За съжаление и там ползват img_convert, така
че ще трябва да го адаптирам.