gossip-general

tinker breakable

From: Cordelia Morrow
Subject: tinker breakable
Date: Sun, 15 Oct 2006 11:05:47 +0300

Met welke dringendheid ik zelf een item wil lezen, vind ik eigenlijk niet zo relevant. Die willen immers liever hun archieven commercieel exploiteren. My first thought was, its a video web portal, how different can it be?
Hopelijk wordt die nog gewijzigd naar iets wat vlotter in de mond ligt en makkelijker te onthouden is.
com the rage of the Internet.
Zoals het een onderzoeker betaamt, ben ik nijver aan het lezen en een gepaste bibliografie aan het samenstellen.
The latest in our series, "What is Bipolar Disorder to You?
Is het item beschikbaar, uitleenbaar?
En hij spreekt zonder gewestelijke tongval of artificieel Noord-Nederlands accent. The first headline for a video I saw was: Vascular Cognitive ImpairmentWhoo hoo! Zoals het een onderzoeker betaamt, ben ik nijver aan het lezen en een gepaste bibliografie aan het samenstellen.
The latest in our series, "What is Bipolar Disorder to You?
Goed zo, zou je zeggen, je gaat beter Nederlands spreken.
Good food, good company, interesting discussion topics - it has it all. Het ontwerp mag wat mij betreft heel wat frisser, meer sexy en speels.
Met welke dringendheid ik zelf een item wil lezen, vind ik eigenlijk niet zo relevant.
Waarschijnlijk net iets minder opgepoetst en correct dan de manier waarop Jan Leyers spreekt, dat wel. However, many researchers - and many patients - agree that there are several. Die willen immers liever hun archieven commercieel exploiteren.
He offers a few simple tips that would make life easier for everyone involved.
Zoals het een onderzoeker betaamt, ben ik nijver aan het lezen en een gepaste bibliografie aan het samenstellen. Share your answer to "What is Bipolar Disorder to You?
While, unfortunately, there are some folks out there practicing bad PR, most of the people in the profession simply want to do a good job. Wat is hun achtergrond en werkveld, zijn ze aan een universiteit of andere onderzoeksinstelling verbonden, werken ze aan een specifiek onderzoeksproject, wat is hun homepage?
Jan Leyers hield het moeiteloos vol in Canvas-programma's als Nachtwacht en Frontlijn.
Share your answer to "What is Bipolar Disorder to You?
My first thought was, its a video web portal, how different can it be?
Wie zijn die users allemaal?
En als ontwikkelaars of webdesigners met het hart op de juiste plaats me willen aanspreken om samen iets dergelijks op te starten: geef me een seintje. Good food, good company, interesting discussion topics - it has it all. com the rage of the Internet.
The subject line was: A Completely Different Video-based Web Portal. Photo by Giel Op 't Veld.
Leve de Vlaamse dialecten.
Als ik zelf de auteur ben van een aantal items, dan wil ik dat kunnen aangeven. And YouTube has much more than zany homemade videos. Hopelijk wordt die nog gewijzigd naar iets wat vlotter in de mond ligt en makkelijker te onthouden is. Zoals het een onderzoeker betaamt, ben ik nijver aan het lezen en een gepaste bibliografie aan het samenstellen.