gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] Statistik.

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Statistik.
Date: Sat, 22 Jun 2002 17:18:18 +0200

On Sat, 22 Jun 2002, Aron Boström wrote:

> Ett problem. En fjärdedel är fortfarande okända.

Klart ett problem, eftersom det var det vi skulle lösa från början. :)

> Mina föräldrars dator sitter i ADSL och bakom Telias Proxy. Och MSIE på den
> dator registrerar sig som okänd.
> Kan det möjligtvis vara en liten förklaring?

Hm, låter som det kan vara en förklaring, men det verkar ändå vara
opropertionerligt många.

Nyss surfade den här in...
"MFC Foundation Class Library 4.0"

> Kan man spara ner alla okänd i en fil under en dag och sen gå igenom alla
> poster och se om det är någon som går tt placera in i något fack?

Javisst, jag fixar.

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-709580442