getfem-users

[Getfem-users] Laplacian with Q_1 élément.

From: Yassine ZAIM
Subject: [Getfem-users] Laplacian with Q_1 élément.
Date: Mon, 15 Feb 2016 14:01:00 +0000

Hi,
I want to ask you if someone has already solved the laplacian problem that exists in the tests directory with the Q_1 element in 2 dimension. Because I find the order of convergence equal to "2" for the L2 and H1 norme. what is not normal.
Best regards.

Bonjour,
S.v.p j'aimerais savoir si quelqu'un de vous a déjà testé le problème de laplacian qui exist dans la répertoire des tests avec l'élément Q_1 en dimension 2. J'ai testé ça et je trouve le même ordre pour les deux norme L2 et H1 (Ordre(L2) = Ordre(H1) = 2). Ce qui contredit la théorie.
Merci d'avance pour vos réponse.
Cordialement.

--
ZAIM Yassine