www-pl-discuss

Re: [www-pl-discuss] Re: www-pl-discuss Digest, Vol 9, Issue 1

From: Daniel Oźminkowski
Subject: Re: [www-pl-discuss] Re: www-pl-discuss Digest, Vol 9, Issue 1
Date: Thu, 10 Feb 2011 21:43:23 +0100

Czy taki dopisek jest wystarczająco jasny?

Aby nie siać FUD należy wyjaśnić, że nie wolno włączać kodu na licencji GNU GPL do programów o innych licencjach. Kod napisany w Emacs albo gedit nie musi mieć wolnej licencji. Ponadto zamknięty program może współpracować z programem GPL pod warunkiem, że występuje wyraźny rozdział tych dwóch aplikacji. Po szczegóły odsyłam na <a href="" href="http://www.gnu.org">www.gnu.org">gnu.org</a>.

Co Wy na to?