[sdx-developers] RE : [sdx-users] Vers l'infini et au delà !

From: Frédéric Glorieux
Subject: [sdx-developers] RE : [sdx-users] Vers l'infini et au delà !
Date: Wed, 11 Jun 2003 09:59:06 +0200

Je cite le FAQ Lucene
-----------
2. Where the index database is stored ?
Typically, the index is stored in a set of files that Lucene creates in
a directory of your choice. If your system uses multiple independent
indices, simply create an separate directory for each index.

Lucene's API also provide a way to use or implement other storage
methods such as a nonresistance in-memory storage, or a mapping of
Lucene data to _any third party database_.

Puisque HSQL est désormais installé, faudra-t-il penser à y mettre les
index Lucene ? Mais bon, 18 applications, ce n'est quand même pas tous
les jours.