Re: pdf prentjes

From: Filip Rooms
Subject: Re: pdf prentjes
Date: Sun, 19 Jan 2003 17:32:24 +0100 (CET)

On Sat, 18 Jan 2003, Rudy Gevaert wrote:

> Ik kan de gemaakte pdf niet bekijken met acroread, em geeft errors...
>
> Met xpdf kan ik het bekijken, maar em geeft ook errors op stderr

?? Vreemd, ik heb net de laatste versie via "cvs update" binnengehaald, en
dat compileerde zonder problemen... Misschien omdat ik me niet aan
bepaalde richtlijnen had gehouden ivm stijlregels, maar die heb ik nu
gecorrigeerd.

Ik compileer alles eerst met "pdflatex glms.tex"vooraleer ik veranderingen
submit, en bekijk dan met acroread of alles er zoals bedoeld uitziet. En
dat is nu weer het geval, en nergens lopen mijn programma's vast.

Ciao,

Fluppe,

address@hidden
address@hidden