Re: GNU/Linux voor middelbare scholen

From: gaspard
Subject: Re: GNU/Linux voor middelbare scholen
Date: Wed, 4 Dec 2002 19:26:40 +0100 (CET)

'k Zou dienen mens wat sparen. 't Is ne jonge prof van de
landbouwfaculteit. Een van degenen die we nodig gaan hebben om \gl op de
fland te promoten. (tchek eens zijn ip in de mailhaeders met hostinfo op
eduserv).

Ik stel dus voor als zeus project GNU/Linux te installeren op de
computerklassen in de landbouwfaculteit :) Goesting? Ik wel, anders...