dina-devel

Re: [Dina-devel] Blogger's template designer

From: Omid Raha
Subject: Re: [Dina-devel] Blogger's template designer
Date: Mon, 19 Jul 2010 23:19:37 +0430

سلام بچه ها ؛

ممنون بابت توضیحات ، من در این مورد خبر نداشتم .

در واقع من  از داستان دینا ، تا فاز اولیه ی گرفتن ، نصب و لود داینامیک پکیج ها رو خوندم .

پس این طور که معلومه ، کدنویس های دینا از گوگلی ها هم جلوترند :  )

خب پس می شه گفت دو تا از مهم ترین بخش های دینا ، یکی بخش مدیریت پکیج ها ست و دیگری مدیریت طراحی الگوها ، درسته ؟

(البته منظورم بخش های پایه ایی از دینا هست .)

--
Omid Raha